Algemene Voorwaarden

Woef! We hebben enkele spelregels opgesteld om misverstanden te voorkomen. 

Artikel 1. Uitgangspunt

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden zodat iedereen ze kan begrijpen. 

Artikel 2. Wie is Snuffelbox BV

Doel
Snuffelbox wil honden blij maken. En baasjes ook een beetje. ;)

Hier zijn we te vinden:
Wij zijn gevestigd aan de Industrieweg Oost 21 te Elst.

Je kunt ons zo bereiken:

We zijn tijdens werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 uur tot 21.00 uur. Soms zijn we even de hond uitlaten en kunnen we je niet direct te woord staan. Als we binnen zijn bellen we je gelijk terug.

Dit is ons KvK-nummer            : 62460145
Dit is ons BTW-identificatienummer    : NL85482651B01 

Artikel 3. Toepasselijkheid

  • Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. 
  • Je kunt de Snuffelbox eenmalig, maandelijks of per kwartaal laten bezorgen.
  • Als omstandigheden daar aanleiding toe geven, kan het zijn dat we de voorwaarden moeten aanpassen. We doen er alles aan om nadeligheid voor jou te voorkomen.

Artikel 4. Het Aanbod

  • We beloven je altijd eerlijk wat, hoe en wanneer je iets kunt kopen. Ook wat het precies kost en of je het kunt ruilen. Duidelijkheid staat voorop.
  • We proberen je hond met elke Snuffelbox te verrassen. Het kan voorkomen dat voorbeelden die op internet staan, afwijken van de box die je ontvangt. Jullie Snuffelbox moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
  • We proberen zo duidelijk mogelijk te zijn, maar een verschrijving of een vergissing is menselijk. Wanneer er sprake is van een misverstand doen we een beroep op jouw redelijkheid.

Artikel 5. De overeenkomst

  • Als je een bestelling bij ons doet krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
  • Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling.
  • Wij leveren de Snuffelbox aan jou voor je hond. We vinden het dus niet goed als je de Snuffelbox doorverkoopt. En je hond zou dat vast ook niet leuk vinden.
  • Op de producten in de box hebben de leveranciers gebruiks- en waarschuwings-aanwijzingen geplaatst. Je bent verplicht om deze goed te lezen en in acht te nemen.
  • Wij kiezen onze leveranciers zorgvuldig en testen alle producten goed uit, maar we zijn niet aansprakelijk voor tekortkomingen van het product.

Artikel 6. Herroepingsrecht

  • Heb je het product één keer uitgetest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 dagen terug. Mocht je het toch terugsturen, dan verzoeken wij je hiervoor de originele Snuffelbox-doos te gebruiken. Op de website staat het adres voor een retourzending. Woef! Weet je hond wel dat je zijn box gaat terugsturen?
  • Eventuele voeding of snacks die je open hebt gemaakt, kunnen we niet meer terugnemen. We kunnen je hond wel een nieuwe snack toesturen.

Artikel 7. Verplichtingen tijdens bedenktijd

  • Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

Artikel 8. Verzendkosten in geval van herroeping

  • Die zijn er niet: verzending naar Snuffelbox is altijd gratis via ons antwoordnummer. 

Artikel 9. Verplichtingen van Snuffelbox bij herroeping

  • Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij het volgende:
    • We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging;
    • We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 dagen terug.

Artikel 10. Uitsluiting herroepingsrecht

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Verbruiksartikelen zoals voeding en snacks waarvan de verpakking is geopend;
  • Verbruiksartikelen zoals shampoo of tandpasta waarvan de verpakking is geopend;
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen;
  • Producten die om hygiënische redenen niet te ruilen zijn zoals tandborstels. Iedere hond verdient een eigen tandenborstel. Hap! Knauw!  

Artikel 11. De prijs en betaling 

  • Wij leveren jou de Snuffelbox en jij betaalt de Snuffelbox op de volgende manier.
    • De eerste Snuffelbox betaal je middels iDeal (Nederland) of MisterCash (België). 
    • De volgende Snuffelbox betaal je per automatische (SEPA) incasso per maand of per kwartaal.
  • De levering aan t eind van de maand de verrassingsbox; 
  • Wij houden van lekker gemakkelijk. Dus het abonnement kun je altijd en per direct stopzetten zonder opzegtermijn;
  • Lees de meest gestelde vragen over betalen.
  • Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW;
  • Verzending van Snuffelbox binnen Nederland is gratis;
  • Woon je in België of Duitsland dan komen er € 4,50 aan verzendkosten bij;
  • Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

Artikel 12. Conformiteit en garantie

Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

Artikel 13. Levering en uitvoering

  • Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. En we gaat daar verblaffend ver in;
  • Wij leveren de Snuffelbox overal in Nederland af met uitzondering van de Waddeneilanden. Als de koopovereenkomst een cadeaubon of een voucher betreft, wordt die via de email bezorgd;
  • We verzenden jullie Snuffelbox als het totaalbedrag bij ons ontvangen is;
  • Wij willen je hond graag verrassen op het adres waar hij / zij hond woont. Je bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van het juiste afleveradres. Indien je zelf de Snuffelbox niet kunt ontvangen, dan kunnen we de Snuffelbox afleveren op een ander adres. 
  • Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
  • Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

Artikel 14. Klachtenregeling

Heb je een klacht? 

  • Wacht niet en blaf naar ons. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen. Stuur ons een berichtje.
  • Meestal ontvang je binnen 48 uur een reactie van ons. We helpen je dan direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om je te helpen.

Artikel 15. Geschillen

Rhuff! Komen we er echt niet uit? Dan kunnen we ons beide beroepen op het Nederlands recht.

Artikel 16. Aanvullende of afwijkende bepalingen

Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We proberen er in ieder geval voor te zorgen dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou. Pootje!

x

Earning and redeeming Pootjes

$1
Earns you
5
$1
Redeems to
100

Ways you can earn

  • Product Purchase
  • Refer a friend
  • Share on social media

Learn more about our program