Veelgestelde vragen klanten Snuffelbox

Op deze pagina lees je antwoorden op veelgestelde vragen aan ons team. Staat jouw vraag er niet bij? Chat ons of stuur een e-mail naar [email protected]. Doorgaans reageren op maandag - donderdag binnen 24 uur.

Account

Waarom kan ik niet inloggen in mijn account?

Probeer eerst wachtwoord-herstel en controleer jouw span-map. Ontvang je geen e-mail? Dan kan het zijn dat er een spelfout in jouw e-mailadres zit, wat in ons systeem staat. Neem contact met ons op via chat of [email protected]. We zorgen dat je z.s.m. toegang krijgt tot jouw account.

Hoe wijzig ik mijn adres?

We zouden het zo erg vinden als de box van jouw hond naar een verkeerd adres wordt gestuurd! Wijzig jouw adres zo snel mogelijk. De deadline om het aan te passen voor de volgende box is de zesde dag van de maand, anders gaat jouw volgende box naar het adres dat momenteel in ons bestand staat. Als je problemen hebt om dit te veranderen, neem dan contact op met ons team!

Abonnement

Welke abonnementen zijn er allemaal?

👉 Basis abonnement (maandelijks een box)

👉 Special abonnement (tweemaandelijks een box)

👉 Verjaardag abonnement (1 box per jaar, activeerbaar via de accountomgeving)

Wat kost elk abonnement?

De maandelijkse box is verkrijgbaar vanaf € 20,- per box en de tweemaandelijkse box vanaf € 39,95 per box.

Kan ik extra's toevoegen aan mijn volgende box?

Ja, via jouw account kun je - voorafgaand aan een zending - gemakkelijk 'addons' toevoegen aan jouw volgende box. Je ontvangt daar ook notificaties van, tenzij je die uitzet in jouw account.

Volg deze instructies om uw bezorgadres te wijzigen:

  1. Log in op jouw account met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

  2. Ga naar 'Adresboek'

  3. Klik op 'Adres wijzigen' of 'Adres aanmaken'.

  4. Maak het correcte adres primair (standaard bezorgadres).

Kan ik een box overslaan?

Ja, je kunt altijd een box overslaan door dat aan te geven via jouw account.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Onze missie is om honden gelukkig te maken. Als het abonnement jouw hond niet gelukkig maakt, laat het ons dan weten! Ons team is toegewijd aan het vinden van de beste oplossing voor jouw lieverd.

Heb je géén langere abonnementsduur gekozen, maar maandelijks opzegbaar? Of heb je een Verjaardagsbox of Special abonnement? Dan kun je altijd per direct stopzetten via jouw account.

Heb je aanvankelijk voor een abonnementsduur van 6 of 12 maanden gekozen? In dat geval ontvang je nog steeds de boxen waaraan je destijds hebt gecommiteerd. Je kunt de automatische verlenging wel op elk moment uitschakelen via jouw account.

Betalingen

Wanneer schrijven jullie af?

  • Voor de maandelijkse box, tussen de 1e en de 5e van de maand.

  • Lees hier de incassodata voor de Special boxen.

  • Voor de Verjaardagsbox, ongeveer 20 dagen vóór de verjaardag van jouw hond.

Wat zijn de betaalopties?

Shop (eenmalige bestellingen):

  • iDeal

  • BanContact

  • Creditcard

  • Applepay

  • Paypal

  • Klarna

  • VVV cadeaukaart

  • Webshop giftcard

  • Overboeking

  • SOFORT

  • KBC/CBC

  • Belfius

  • Giropay

  • EPS

Abonnementen (terugkerende betalingen)

  • SEPA

  • Paypal

  • Creditcard

Hoe werk ik mijn betalingsgegevens bij?

Je kunt dit gemakkelijk en veilig doen via jouw account, door een verificatiebetaling te doen van 1 cent, met jouw nieuwe betaalmethode.

Ons team kan om veiligheidsredenen de factureringsgegevens niet voor u bijwerken. Neem contact op met uw bank/financiële instelling als u problemen heeft met het bijwerken van uw betaalmethode.

Wat te doen bij een ongeautoriseerde betaling?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw account veilig is. Neem zo snel mogelijk contact op met ons team, zodat we de factureringskosten kunnen bekijken.

Als je producten hebt toegevoegd aan jouw volgende box, houdt er dan rekening mee dat deze producten voor een hogere afschrijving zorgen. Je kunt dit terugzien in de bestelling, in jouw account.

Inhoud box

Wat zit er zoal in een Snuffelbox?

Elke maandelijkse Snuffelbox bevat tenminste 2 snacks, 1 kauwproduct en 2 speeltjes. Je kunt er ook voor kiezen om elke box een extra speeltje te ontvangen voor jouw hond.

Wat als mijn hond iets niet gebruikt of niet lust?

In dat geval zorgen wij voor een compensatie. Neem contact op via onze chat of stuur een e-mail naar [email protected].

Levering

Wanneer ontvang ik mijn eerste box?

Wanneer je inschrijft mag je de eerste box binnen twee werkdagen verwachten.

Bestellingen die meerdere verschillende producten bevatten, kunnen afzonderlijk worden verzonden. In dit geval ontvangen klanten trackingnummers voor elke zending. Als klanten te maken krijgen met gesplitste zendingen, kan de levertijd voor het ontvangen van de gehele bestelling enigszins worden beïnvloed.

Wanneer ontvang ik volgende boxen?

In onze webshop kun je boxen los bestellen. Op de productpagina staat de verwachte levertijd. Voor boxen via het abonnement geldt:

👉 Maandelijkse box, tussen de 7e en 21e dag van de maand. Zodra jouw box onderweg is, ontvang je een e-mail met een track&trace-link en een geschatte leverdatum. Bovendien kunt je altijd de status van jouw box bekijken in jouw account.

👉 Special box: vóór ieder feestelijk moment (lees meer over betaal- en levermomenten).

👉 Verjaardagsbox: 3 - 10 dagen v'óór de verjaardag.

Wanneer komt een cadeau aan?

Een box die je geeft via onze 'Geef cadeau' optie leveren wij binnen 2 werkdagen.

In welke landen leveren jullie?

We leveren in heel Europa, maar verzendkosten verschillen per land. Wanneer je voor een adres in Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland wil bestellen, doe dat s.v.p. via Snuffelbox Duitsland.

Betaal ik verzendkosten?

In Nederland en België leveren bestellingen met een bestelwaarde van boven de € 50,- gratis. Lees hier meer over verzendkosten van Snuffelbox.

Waarom staat er 'geleverd', maar heb ik geen box?

Dat is geen pretje! Soms komen de boxen binnen een dag of twee nadat ze zijn afgeleverd aan. Bovendien, als je een zijdeur of achterveranda hebt, controleer die plekken s.v.p. Als u in een appartementencomplex woont, kan het zijn dat de box bij een centraal punt is afgeleverd.

Voordat u contact opneemt met ons team, raden wij u aan het volgende te doen:

  • Wacht 24 uur nadat de bestelling is gemarkeerd als geleverd door de vervoerder.

  • Controleer of jouw adres correct is;

  • Vraag of de hond van je buren het heeft onderschept;

  • Controleer of je een afhaalbriefje hebt ontvangen.

Als jouw adres juist is en de hond van uw buren heeft de box niet gestolen, chat dan ons team zodat we het in orde kunnen maken!

Waarom duurt de levering van mijn Snuffelbox langer?

We begrijpen en verontschuldigen ons voor de frustratie die hiermee gepaard gaat -- we willen jou nooit langer laten wachten dan nodig is op iets waar jij en jouw hond naar uit kijken. Weet dat we ons uiterste best doen om jouw artikelen zo snel mogelijk te verpakken en te verzenden.

Tijdens de uitverkoop en feestdagen - als gevolg van vakantiegerelateerde langere posttijden en guur winterweer - kan het iets langer duren voordat uw bestellingen worden verzonden. Wees niet ongerust als uw box langzamer lijkt te gaan dan normaal.

Heel hartelijk dank alvast, voor jouw begrip en geduld.

Service

Wanneer en hoe zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn altijd op maandag t/m donderdag bereikbaar. We helpen jou graag via chat en via e-mail op [email protected].

Wat als mijn box beschadigd aankomt?

Oh nee! Dat is vervelend! Weet dat dit niet de norm is voor ons, omdat we streven naar de beste ervaring voor onze klanten.

Aangezien de boxen van vrachtwagen naar vrachtwagen gaan, is het voor ons moeilijk om te achterhalen waar het probleem is ontstaan, maar we verzekeren jou dat de box ons magazijn met de grootst mogelijke zorg heeft verlaten.

Neem contact op met ons Happy Team, zodat we meteen een vervangende box naar jouw hond kunnen sturen!

Wat is jullie garantiebeleid?

Lees meer over het garantiebeleid en 30 dagen retourrecht van Snuffelbox.